menu
Szukaj
Schowek Zaloguj Koszyk
×

Under Amour

(6)

Pokaż filtry
Pokaż
z 6

Cena

Kategoria

Płeć

Podkategoria

Rozmiar

Sezon

Kolor

Rozmiary

XS M

329,99 zł

227,99 zł

Rozmiary

XS L

379,99 zł

179,99 zł

Rozmiary

XS S

449,99 zł

219,99 zł

Rozmiary

XL

339,99 zł

179,99 zł

Rozmiary

ONE SIZE

59,99 zł

33,24 zł

Rozmiary

S

199,99 zł

151,99 zł

Pokaż
z 6

Under Armour

Amerykańska marka Under Armour stawia przede wszystkim na design, superjakość i nowoczesne technologie. W ich asortymencie znajdziesz buty, ubrania i akcesoria sportowe. Najpopularniejsze kolekcje są inspirowane komiksowymi postaciami superbohaterów. Osoby aktywne jednogłośnie przyznają, że to najlepsze ubrania do ćwiczeń – wszystko dzięki bezbłędnemu dopasowaniu do ciała i skutecznemu absorbowaniu potu.

Początki

Under Armour założył w 1996 roku 23-letni student Uniwersytetu w Maryland i kapitan uniwersyteckiej drużyny futbolowej - Kevin Plank. Założyciel i pomysłodawca zaobserwował, że podczas gry bardzo mocno się poci. To zainspirowało go do stworzenia linii t-shirtów odprowadzających wilgoć. Jednoosoba firma rozpoczęła działalność w piwnicy babci Kevina w Waszyngtonie. Sportową konfekcję odprowadzającą wilgoć wkrótce produkowały już wszystkie wiodące marki sportowe: Nike, adidas, Reebok. Jednak to Under Armour była pierwszą firmą, która zwiększyła komfort osób aktywnych.

Co dalej?

Pierwszy rok działalności firma Under Armour zamknęła z przychodem rzędu 17 tysięcy dolarów. W kolejnym roku Plank miał już zamówienia opiewające na 100 tysięcy dolarów. W ciągu zaledwie roku ponad pięciokrotnie zwiększył przychód swojej firmy, ale największy sukces miał dopiero nadejść.
 Przełomy były dwa. Pierwszym z nich była okładka magazynu USA Today, na której rozgrywający Oakland Raiders Jeff George pojawił się w golfie Under Armour. Liczba zamówień zaczęła się zwiększać, a marka stawała się coraz popularniejsza. Drugi przełom nastąpił w 1999 roku. W filmie „Męska gra” postać grana przez Jamiego Foxxa występowała w rzeczach z kolekcji Under Armour. Pozycja marki rosła w siłę z dnia na dzień.
 W 2015 roku wartość firmy Kevina Planka wyceniana była na 17 miliardów dolarów. Założyciel ma ambicję, żeby prześcignąć Nike. Co roku wysyła prezesowi marki, czyli Philowi Knightowi, kartkę świąteczną z dopiskiem, żeby ten uważał na Under Armour. Być może niedługo to życzenie się sprawdzi.

NASZ SKLEP INTERNETOWY WYKORZYSTUJE PLIKI COOKIES.

Aby dostosować się do Twoich potrzeb i zapewnić maksymalny komfort korzystania ze sklepu internetowego, strona używa plików cookies w celach związanych z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi oraz treściami reklamowymi. Przeglądając naszą witrynę akceptujesz Politykę prywatności i Politykę cookies. Chcesz określić warunkiprzechowywania lub dostępu do cookies? Możesz to zrobić w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Ok, akceptuję
[script]$(document).ready(function() { /* MP - Bug ENPSUP-12079 */ $('#js-header').mouseenter(function() { $('.zoomContainer').css('z-index', '0'); }); $('#js-header').mouseleave(function() { $('.zoomContainer').css('z-index', '100'); });});[/script]
[script]$(document).ready(function(){ $('img').each(function(i, elem){ if ($(this).attr('src') == '/media/cache/gallery_50_50/nophotoSizeer.jpg'){ $(this).attr('src', '/media/cache/gallery/rc/ewzd6tdy/nophoto.jpg'); } });});[/script]