menu
Szukaj
Schowek Zaloguj Koszyk
×

FAQ


Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

  1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 5 dni roboczych. W niektórych przypadkach okres ten może nieznacznie się wydłużyć.

  2. W jaki sposób dostarczane są przesyłki?

    Zapewniamy bezpieczną dostawę. Wysyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL, jak również DPD pod wskazany adres lub do wybranego punktu odbioru (DPD Pickup), a także do paczkomatów InPost.

  3. Jak mam sprawdzić szczegółowe wymiary produktu? Gdzie znajdę podane rzeczywiste długości wkładek wewnętrznych dla danego modelu obuwia?

    Większość prezentowanych na naszej stronie produktów posiada wymiarowanie dostępne na karcie produktu. Gdy najedzie się kursorem myszki na dany rozmiar, pojawia się informacja o długości wkładki podana w centymetrach, zgodna z wymiarowaniem producenta. Dodatkowo na naszej stronie pod linkiem: https://galeriamarek.pl/tabela-rozmiarow jest dostępna tabela rozmiarów. Znajdują się tam szczegółowe wymiary dla większości, jednak nie wszystkich, marek dostępnych w naszym sklepie. W przypadku wybrania nieodpowiedniego rozmiaru możesz w ciągu 30 dni od daty otrzymania towaru dokonać wymiany lub zwrotu drogą wysyłkową.

  4. Jak sprawdzić dostępność innych rozmiarów niż te publikowane na stronie?

    Oferta widoczna na stronie GaleriaMarek.pl jest zgodna ze stanem faktycznym magazynów. Niewykluczone jednak, że asortyment powiększy się wraz z dostawami, które mają miejsce niemal każdego dnia – dlatego zachęcamy do regularnego odwiedzania strony.

  5. Czy wysyłacie zamówienia za granicę?

    Dostarczamy nasze produkty tylko na terenie Polski. Jeśli nie posiadasz adresu zamieszkania na terenie Polski, pamiętaj, żeby wskazać adres dostawy w Polsce.

  6. Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne, aby móc dokonywać zakupów?

    Nie musisz być zalogowanym użytkownikiem, aby dokonać zakupu. Zamówienie możesz złożyć również jako niezarejestrowany Klient. Wystarczy zaznaczyć taką opcję podczas dokonywania zakupu, jako opcję alternatywną dla logowania.

  7. Nie pamiętam hasła do logowania. Co mam zrobić?

    Skorzystaj z opcji „Przypomnij hasło”. Link do wygenerowania nowego hasła powinien zostać wysłany mailowo od razu, jednak czasem może to potrwać do 2 godzin. Jeśli go nie otrzymasz, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta telefonicznie (12 681 84 99), mailowo ( sklep@galeriamarek.pl) lub za pośrednictwem chatu.

  8. Chcę aktywować konto Klienta założone na stronie GaleriaMarek.pl, ale link aktywacyjny, który otrzymałem, nie działa. Co teraz?

    W takim przypadku, skontaktuj się z nami telefonicznie (12 681 84 99), mailowo (sklep@galeriamarek.pl) lub za pośrednictwem chatu. Wygenerujemy nowy link aktywacyjny, który wyślemy na Twój adres mailowy.

  9. Jak mogę usunąć moje dane osobowe?

    Masz możliwość samodzielnej kontroli swoich danych osobowych, poprzez ich modyfikowanie, uzupełnianie i usuwanie w odpowiednim do tego miejscu w Sklepie internetowym, dostępnym po zalogowaniu poprzez podanie przydzielonego identyfikatora i hasła dostępowego. Zawsze możesz też zwrócić się do nas bezpośrednio:

    pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny:
    Marketing Investment Group S.A.
    ul. Prof. Michała Życzkowskiego 10,
    31-864 Kraków
    z dopiskiem: „GaleriaMarek.pl”

    mailowo:
    na adres e-mail: sklep@galeriamarek.pl

    lub telefonicznie:
    na nr tel.: +48 12 681 84 99

  10. Nie udało mi się opłacić zamówienia. Co teraz?

    Jeśli wybrałeś opcję płatności online i nie dotarłeś do ostatniego kroku składania zamówienia z potwierdzeniem zamówienia, to oznacza, że Twoja płatność nie powiodła się (z Twojego konta nie zostały pobrane środki) albo z jakiegoś powodu nie udało Ci się dokończyć zakupów. Co w takiej sytuacji?

    Możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta telefonicznie (12 681 84 99), mailowo ( sklep@galeriamarek.pl ) lub za pośrednictwem chatu w celu otrzymania nowego linku do płatności za zamówienie lub poczekać, aż link do płatności zostanie automatycznie wysłany mailowo. Możesz także złożyć nowe zamówienie i dokonać płatności.

    W przypadku wyboru płatności online, zamówienie nieopłacone bezpośrednio po jego złożeniu nie rezerwuje produktu Do momentu opłacenia, takie zamówienie nie będzie realizowane.

  11. Opłaciłem zamówienie online. Środki zostały pobrane, ale zamówienie widnieje jako nieopłacone. Co mam zrobić?

    Na adres sklep@galeriamarek.pl wyślij mail z załączonym potwierdzeniem płatności wraz z numerem zamówienia i skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (12 681 84 99) z informacją, że taka wiadomość została wysłana. Przesłane potwierdzenie zostanie przekazane do Działu Finansowego w celu weryfikacji. Postaramy się jak najszybciej wyjaśnić sytuację. Może to potrwać od kilku godzin do dwóch dni roboczych.

  12. Chcę użyć bonu płatniczego podczas składania zamówienia internetowego. Gdzie należy go wpisać?

    Po dodaniu produktu do koszyka wybierz sposób dostawy oraz sposób płatności. Przy sposobie płatności pojawi się opcja „Bon płatniczy”. Należy zaznaczyć mały kwadrat i wpisać numer bonu w pustym polu. Wartość zamówienia musi być równa wartości bonu lub wyższa od niego.

    faq
  13. Kiedy i w jaki sposób mogę anulować zamówienie?

    Aby anulować zamówienie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta telefonicznie (12 681 84 99), mailowo ( sklep@galeriamarek.pl ) lub za pośrednictwem chatu. Anulowanie zamówienia nie zawsze jest możliwe. Wszystko zależy od etapu, na którym aktualnie jest realizacja zamówienia.

  14. Nie otrzymałem dowodu zakupu w paczce. Dlaczego?

    Wszystkie dokumenty (faktura oraz formularz zwrotu/wymiany) są przesyłane drogą elektroniczną na podany w zamówieniu adres mailowy. Prosimy o sprawdzenie zakładek Spam, Oferty lub innych folderów w programie pocztowym, właśnie tam mogą trafić tego typu wiadomości.

    W przypadku braku wiadomości z dokumentami skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie (12 681 84 99), wyślij wiadomość na adres: sklep@galeriamarek.pl lub za pośrednictwem chatu.

  15. Dostałem towar inny, niż zamówiłem. Co teraz?

    Jeżeli otrzymałeś towar niezgodny z zamówieniem, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta telefonicznie (12 681 84 99), mailowo ( sklep@galeriamarek.pl) lub za pośrednictwem chatu.

    Postaramy się jak najszybciej wyjaśnić sytuację. Jeżeli towar będzie nadal dostępny, niezwłocznie dokonamy wymiany, jeżeli nie będzie dostępny, otrzymasz zwrot środków.

  16. Jak dokonać wymiany lub zwrotu produktu zakupionego w sklepie internetowym?

    Produkt zakupiony w naszym sklepie internetowym możesz wymienić lub zwrócić w terminie do 30 dni od momentu jego otrzymania, pod warunkiem, że nie nosi on żadnych śladów użytkowania.

    W jaki sposób? Produkt wraz z wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany oraz fakturą (które otrzymałeś w wiadomości mailowej) odeślij na adres:

    Sklep internetowy GaleriaMarek.pl
    ul. Nad Drwiną 10 B3, II piętro
    30-741 Kraków
    Z dopiskiem „sklep GaleriaMarek.pl – zwrot/wymiana”

  17. W jakim czasie realizowana jest wymiana lub zwrot płatności?

    Czas realizacji zwrotu lub wymiany w formie wysyłkowej wynosi do 14 dni od dnia, w którym paczka dociera do magazynu. Dokładamy wszelkich starań, aby zwroty oraz wymiany przebiegały sprawnie i szybko.

    Prosimy o sprawdzanie poczty mailowej – w chwili przyjęcia paczki w systemie otrzymasz automatyczną wiadomość mailową z fakturą korygującą oraz kolejne wiadomości o realizacji zwrotu/wymiany.

  18. Chcę wymienić towar na inny (tańszy lub droższy). Czy jest to możliwe?

    Wymiana jest realizowana tylko w przypadku produktu dokładnie w tej samej cenie, co zakupiony produkt. Co możesz zrobić? Zwróć zakupiony towar i po prostu w nowym zamówieniu kup interesującą Cię, tańszą lub droższą rzecz.

  19. W jakim czasie mogę zareklamować produkt?

    Zgodnie z prawem w GaleriaMarek.pl masz 2 lata na skorzystanie z uprawnień, które wynikają z rękojmi za wady w zakresie określonym przez Kodeks Cywilny.

  20. Jak złożyć reklamację produktu, w którym wystąpiła wada?

    Aby złożyć reklamację:
    przygotuj dowód zakupy (fakturę, którą otrzymałeś w wiadomości e-mail) oraz pisemne zgłoszenie reklamacji - możesz skorzystać ze wzoru: formularz reklamacji ( ściągnij dokument PDF )
    wyślij reklamowany produkt razem z formularzem na adres:

    Sklep internetowy GaleriaMarek.pl
    ul. Nad Drwiną 10 B3, II piętro
    30-741 Kraków
    z dopiskiem „GaleriaMarek.pl - reklamacja”
    otrzymasz odpowiedź w ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji
    w ramach reklamacji klient może zgłaszać następujące żądania: wymiana towaru na nowy, naprawa towaru, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy – o ile wada towaru jest istotna. Pobierz dokument reklamacyjny

    Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami (tzw. platforma ODR). Platforma ta jest witryną internetową umożliwiającą konsumentom zapoznanie się z ogólnymi informacjami na temat sposobów rozwiązywania sporów powstałych w związku z zawarciem umowy przez Internet innych niż skierowanie sprawy do Sądu (np. poprzez mediację albo arbitraż). Za pośrednictwem platformy możesz także przekazać skargę podmiotowi zajmującemu się alternatywnym rozwiązywaniem sporów i załączyć odpowiednie dokumenty.

    Marketing Investment Group S.A. nie ma obowiązku i nie będzie brało udziału w postępowaniu o rozstrzygnięciu sporu przed komisją arbitrażową konsumentów.

[script]$(document).ready(function () { $('#question_1').click(function () { $('#answer_1').slideToggle('slow'); }); $('#question_2').click(function () { $('#answer_2').slideToggle('slow'); }); $('#question_3').click(function () { $('#answer_3').slideToggle('slow'); }); $('#question_4').click(function () { $('#answer_4').slideToggle('slow'); }); $('#question_5').click(function () { $('#answer_5').slideToggle('slow'); }); $('#question_6').click(function () { $('#answer_6').slideToggle('slow'); }); $('#question_7').click(function () { $('#answer_7').slideToggle('slow'); }); $('#question_8').click(function () { $('#answer_8').slideToggle('slow'); }); $('#question_9').click(function () { $('#answer_9').slideToggle('slow'); }); $('#question_10').click(function () { $('#answer_10').slideToggle('slow'); }); $('#question_11').click(function () { $('#answer_11').slideToggle('slow'); }); $('#question_12').click(function () { $('#answer_12').slideToggle('slow'); }); $('#question_13').click(function () { $('#answer_13').slideToggle('slow'); }); $('#question_14').click(function () { $('#answer_14').slideToggle('slow'); }); $('#question_15').click(function () { $('#answer_15').slideToggle('slow'); }); $('#question_16').click(function () { $('#answer_16').slideToggle('slow'); }); $('#question_17').click(function () { $('#answer_17').slideToggle('slow'); }); $('#question_18').click(function () { $('#answer_18').slideToggle('slow'); }); $('#question_19').click(function () { $('#answer_19').slideToggle('slow'); }); $('#question_20').click(function () { $('#answer_20').slideToggle('slow'); });});[/script]
Powrót

NASZ SKLEP INTERNETOWY WYKORZYSTUJE PLIKI COOKIES.

Aby dostosować się do Twoich potrzeb i zapewnić maksymalny komfort korzystania ze sklepu internetowego, strona używa plików cookies w celach związanych z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi oraz treściami reklamowymi. Przeglądając naszą witrynę akceptujesz Politykę prywatności i Politykę cookies. Chcesz określić warunkiprzechowywania lub dostępu do cookies? Możesz to zrobić w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Galeria Marek Cookies Ok, rozumiem
[script]$(document).ready(function() { /* MP - Bug ENPSUP-12079 */ $('#js-header').mouseenter(function() { $('.zoomContainer').css('z-index', '0'); }); $('#js-header').mouseleave(function() { $('.zoomContainer').css('z-index', '100'); });});[/script]
[script]$(document).ready(function(){ $('img').each(function(i, elem){ if ($(this).attr('src') == '/media/cache/gallery_50_50/nophotoSizeer.jpg'){ $(this).attr('src', '/media/cache/gallery/rc/ewzd6tdy/nophoto.jpg'); } });});[/script]