Nie znaleziono produktów spełniających warunki wyszukiwania.

Superga, czyli włoska jakość

Na polskim rynku marka pojawiła się dopiero w 2015 roku. Tymczasem historia tego włoskiego producenta butów sięga aż 1911 roku. Superga początkowo specjalizowała się w produkcji gumowych wyrobów. Szybko jednak podjęto decyzję, że guma to idealny składnik do wytwarzania rewolucyjnych, jak na tamte czasy, butów: płóciennych, z gumowa podeszwą. Tak zaczęła się przygoda Supergi na rynku obuwniczym, która trwa do dziś.

Z kortów na ulice

Marka Superga swoją popularność zdobyła między innymi dzięki tenisowi. Zawodnicy uprawiający tę dyscyplinę polubili buty sygnowane przez włoską firmę. Gruba, gumowa podeszwa idealnie nadawała się na kort. Również biały kolor buta, bo początkowo pod szyldem Superga proponowano neutralne i bezpieczne barwy, spełniał rygorystyczne normy obowiązujące w tym sporcie.

Dla każdego coś ładnego

Dziś, poza minimalistycznymi projektami w jednym kolorze, w ofercie znajdują się setki innych propozycji. Z jednej strony są wzory: kwiaty, krata, serca, kropki. Z drugiej metaliczne i połyskujące barwy: srebrne, złote, brokatowe. Istnieją również modele – creepersy, z dużo grubszą niż standardowa i znacznie wyższą podeszwą. Jednak niezmiennie od wielu lat kultowym klasykiem jest Superga 2750 Cotu Classic.

Ambasadorzy marki

Amerykańska supermodelka Binx Walton została twarzą marki Superga. Od sezonu wiosna/lato 2015 reklamuje swoim nazwiskiem i zgrabnymi nogami kolejne pary. To nie pierwsza tego typu współpraca z osobami ze świata show-biznesu. Wcześniej buty promowała między innymi trendsetterka Alexa Chung, a także modelka i aktorka Suki Waterhouse. Materiały prasowe Superga wpisują się w modny ostatnio nurt– normcore. Szare ściany na zdjęciach, minimalistyczny strój i makijaż modelki są doskonałym tłem dla pokazania urody i prostoty kultowych butów.