Automatycznie ładowanie kolejnej strony...

SHOCK ABSORBER

Dobór porządnego stanika sportowego to jedno z największych wyzwań, jakie bycie fit stawia przed kobietą. Niezależnie od tego, czy jesteś zawodową sportsmenką, czy też rekreacyjnie uprawiasz biegi bądź podejmujesz inne formy aktywności fizycznej, Twój biust zasługuje na najlepsze wsparcie! Właśnie tego zadania podjęła się brytyjska marka Shock Absorber. W Wielkiej Brytanii działa już 21 lat, w Polsce jej popularność dopiero rośnie, bo na naszym rynku te staniki pojawiły się dopiero w 2010 roku. Fakty są niepodważalne – ta marka zdecydowanie zna się na dbaniu o biusty podczas wysiłku fizycznego.

Tak to się zaczęło…

Start tego brandu ściśle łączy się z wynikami badań przeprowadzonych w sprawie kobiecych piersi na Uniwersytecie Edynburskim. Niezadowalające efekty tych badań stały się motywacją do stworzenia pierwszych wygodnych, dopasowanych i amortyzujących biustonoszy sportowych. Marka Shock Absorber wchodzi na rynek brytyjski w 1995 roku i z marszu zdobywa serca sportsmenek i amatorek zdrowego trybu życia.

Pierwsze kampanie

Zalety tych unikalnych modeli to przede wszystkim świetne dopasowanie oraz amortyzacja. Jednocześnie marka zadbała również o różnorodną kolorystykę, tak by przypaść do gustu jak największej ilości kobiet. Jednak największym atutem tej marki jest fakt, że swój rozmiar znajdą tu nawet właścicielki … największych atutów! Shock Absorber oferuje miseczki aż do rozmiaru G! Nic więc dziwnego, że już na początku działalności markę zechciały firmować znane nazwiska świata sportu. Pierwszą kojarzoną z Shock Absorber była legenda brytyjskiej reprezentacji w biegach przez płotki – Sally Gunell.

Dalsze sukcesy Amortyzatora

Amortyzujące biustonosze z biegiem lat zdobywały rzesze fanek na całym świecie. A do kampanii reklamowych angażowały się znane twarze. W 2000 roku ambasadorką marki została Anna Kournikova – popularna tenisistka z Rosji. Rok 2004 to rok Jade Johnson – angielskiej specjalistki od skoku w dal, która z okazji Igrzysk Olimpijskich zaangażowała się w kampanię reklamową, w której mówiła o tym, jak ogromne znaczenie ma stanik sportowy w uprawianiu sportu przez kobiety.

Kampanie to nie wszystko

Dobry produkt broni się sam, a takim niewątpliwie są biustonosze Shock Absorber. Marka do dziś stawia na doskonalenie swoich modeli. W 2005 roku eksperci firmy zlecili jednemu z uniwersytetów brytyjskich badania piersi 3D w ruchu. Wszelkie zmiany w ułożeniu biustu były rejestrowane przez kamery termowizyjne, a efekty tych testów pozwoliły marce na zredukowanie do minimum szkodliwych ruchów piersi podczas aktywności fizycznej. Od tamtej pory wciąż powstają modele, które perfekcyjnie chronią biusty aktywnych kobiet.