Wymiany, zwroty i reklamacje

Wybierz temat:


Wymiana produktów


W GaleriaMarek.pl z łatwością wymienisz zakupiony produkt:

  1. wypełnij dokument wymiany, który otrzymałeś wraz z przesyłką
  2. upewnij się, że w ofercie sklepu jest dostępny interesujący Cię rozmiar tego samego produktu lub wybierz inną rzecz w tej samej cenie
  3. produkty, które chcesz wymienić wyślij wraz z dokumentem wymiany na adres:

    Sklep internetowy GaleriaMarek.pl
    ul. Nad Drwiną 10 B3, II piętro
    30-741 Kraków
    z dopiskiem „GaleriaMarek.pl - wymiana”

  4. po odebraniu Twojej przesyłki, wyślemy Ci na nasz koszt wybrany przez Ciebie produkt
  5. wymiany realizujemy jak najszybciej, maksymalny czas to 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki


Pamiętaj!
  1. wymieniane produkty muszą być w stanie niezmienionym (brak śladów użytkowania i/lub zniszczenia)
  2. koszty odesłania wymienianego towaru do GaleriaMarek.pl pokrywa klient
  3. najczęstszą przyczyną wymian jest źle dobrany rozmiar. Skorzystaj z instrukcji Jak mierzyć stopę i Tabeli rozmiarów!



Zwrot produktów i odstąpienie od umowy 


W GaleriaMarek.pl dajemy dodatkowy czas na odstąpienie od umowy i zwrot towaru! Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) możesz odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od dnia wejścia w posiadanie towaru. Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

Dodatkowo w sklepie internetowym GaleriaMarek.pl dajemy wszystkim Klientom możliwość odstąpienia od umowy w terminie do 30 dni od dnia wejścia w posiadanie towaru. Pamiętaj, aby zwracane towary były w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, co oznacza że w celu sprawdzenia charakteru, cech i funkcjonalności towaru powinieneś obchodzić się z towarem i sprawdzić go tylko w takim zakresie, w jakim jest to możliwe w sklepie stacjonarnym (np. Klient powinien jedynie przymierzyć Produkt, lecz nie powinien go użytkować). Możliwość odstąpienia od umowy w terminie 30 dni na powyżej wskazanych zasadach nie narusza ani w żaden sposób nie ogranicza praw konsumenta wynikających z ustawy o prawach konsumenta.

(*) Zasady zgodne z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny".


Jak zwrócić produkt i odstąpić od umowy?

  1. przygotuj pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży; możesz skorzystać ze wzoru, który otrzymałeś razem z przesyłką lub pobrać formularz (pobierz dokument zwrotu)
  2. towar wraz z dowodem zakupu odeślij na adres: Sklep internetowy GaleriaMarek.pl ul. Nad Drwiną 10 B3, II piętro 30-741 Kraków z dopiskiem „GaleriaMarek.pl – zwrot”
  3. jeżeli nie przesłałeś wcześniej oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, dołącz go do zwracanego towaru
  4. ponosisz koszt odstąpienia od umowy, czyli płacisz za wysyłkę produktu
  5. zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji
  6. jeżeli chcesz otrzymać zwrot na rachunek bankowy, prosimy o wskazanie numeru rachunku, na który wykonamy przelew
  7. zwrotu wpłaty dokonamy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży


Reklamacje produktów kupionych w sklepie GaleriaMarek.pl


Zgodnie z prawem w GaleriaMarek.pl masz 2 lata na skorzystanie z uprawnień, które wynikają z rękojmi za wady w zakresie określonym przez Kodeks Cywilny.

Aby złożyć reklamację:

  1. przygotuj pisemne zgłoszenie reklamacji: możesz skorzystać ze wzoru, który otrzymałeś razem z przesyłką lub pobrać wzór formularza (ściągnij dokument PDF)
  2. wyślij reklamowany produkt razem z formularzem na adres:

    Sklep internetowy GaleriaMarek.pl
    ul. Nad Drwiną 10 B3, II piętro
    30-741 Kraków
    z dopiskiem „GaleriaMarek.pl - reklamacja”
     
  3. otrzymasz odpowiedź w ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji
  4. w ramach reklamacji klient może zgłaszać następujące żądania: wymiana towaru na nowy, naprawa towaru, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy – o ile wada towaru jest istotna.

Pobierz dokument reklamacyjny


Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami (tzw. platforma ODR). Platforma ta jest witryną internetową umożliwiającą konsumentom zapoznanie się z ogólnymi informacjami na temat sposobów rozwiązywania sporów powstałych w związku z zawarciem umowy przez Internet innych niż skierowanie sprawy do Sądu (np. poprzez mediację albo arbitraż). Za pośrednictwem platformy możesz także przekazać skargę podmiotowi zajmującemu się alternatywnym rozwiązywaniem sporów i załączyć odpowiednie dokumenty.