Płatności, dostawa i czas realizacji zamówień

Ze względu na rozwój naszych magazynów, dostawa może ulec wydłużeniu do 6 dni roboczych. Za ewentualne niedogodności przepraszamy.

 

 


 

 

Formy wysyłki


Dbając o Twój komfort, zapewniamy dwie wygodne formy wysyłki: dostawę kurierską pod wskazany adres i do wybranego paczkomatu InPost.

Dostawa kurierska DPD
Z dostawą pod wskazany adres. Kurierzy DPD dostarczają paczki w dni robocze w godzinach 8:00-18:00. Status przesyłki możesz śledzić online na stronie DPD Polska, wpisując numer listu przewozowego w polu „Zlokalizuj przesyłkę” lub telefonicznie, kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta DPD – numer telefonu: 22 577 55 55 (czynne od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00-14:00).

Ważna informacja: Jeżeli kurier nie zastanie Cię pod wskazanym adresem dostawy, zostawi awizo informujące o ponownym terminie próby doręczenia lub miejscu, gdzie w określonym czasie możesz odebrać przesyłką osobiście.

Dostawa do paczkomatu InPost
Zamawiaj do paczkomatów InPost i odbieraj, kiedy chcesz. Możesz wybierać spośród ponad 1800 lokalizacji w ponad 400 miejscowościach na terenie Polski. Status przesyłki możesz śledzić online na stronie InPost.pl, wpisując jej numer w sekcji „Namierz przesyłkę”. Kiedy Twoje zamówienie dotrze do wskazanego paczkomatu, poinformujemy Cię o tym w wiadomości e-mail oraz SMS. Na odbiór przesyłki masz 48 godzin od momentu otrzymania wiadomości.




 

 

Koszty dostawy


Uwaga promocja - dostawa gratis! Promocja obejmuje wszystkie zamówienia niezależnie od wartości koszyka czy formy dostawy (kurier, paczkomaty InPost).

Ważna informacja: W przypadku zakupu kilku produktów w ramach jednej transakcji, zamówione towary mogą być przesłane w więcej niż jednej przesyłce. Ilość przesyłek, nie wpływa to na koszt dostawy.





 

 

Formy płatności


W sklepie GaleriaMarek.pl istnieją 2 możliwości opłacenia zamówienia; za pobraniem (przy odbiorze) lub on-line przez system DotPay (przedpłata). Wyboru formy płatności można dokonać przechodząc do swojego Koszyka zamówień.

Płatność za pobraniem
» Zamówienie płatne za pobraniem czyli przy odbiorze paczki, bezpośrednio kurierowi ( klient powinien posiadać odliczoną kwotę )

Płatność on-line PayPal (przedpłata)
PayPal – pozwala przesyłać pieniądze z dwóch źródeł:
» przelewem,
» kartą kredytową

Płatności on-line DotPay (przedpłata)
DotPay - umożliwia dokonanie płatności m.in.;
» Przelewem (zwykłym, pocztowym, elektronicznym)
» Kartą kredytową
 




 

 

Czas realizacji

» Staramy się, aby zapewnić maksymalny komfort zakupów online. Jeśli złożysz zamówienie w dniu roboczym do godziny 13:00, postaramy się jak najszybciej przygotować je do wysyłki i może ono do Ciebie dotrzeć nawet już następnego dnia.
» Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi 1-5 dni roboczych. Niekiedy może on ulec nieznacznemu wydłużeniu do 6 dni roboczych.

Przydatne informacje
» "Zarejestrowanie zamówienia" przy zamówieniach opłacanych on-line (przedpłata) oznacza moment, w którym wpłata za produkty została zaksięgowana na koncie bankowym. W zależności od wybranej formy płatności - może to potrwać od kilkunastu minut / kilku godzin (karta kredytowa / przelew elektroniczny), nawet do kilku dni (przelew zwykły, pocztowy itp.)
» W przypadku nieobecności klienta pod podanym adresem dostawy, kurier pozostawia awizo z informacją o ponownym terminie próby doręczenia lub ze wskazaniem czasu i miejsca gdzie należy odebrać przesyłkę osobiście.
» Zapraszamy również do składania zamówień telefonicznych. Obsługa sklepu służy pomocą m.in. w doborze odpowiedniego modelu czy rozmiaru a także w samym procesie składania zamówienia. Biuro Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 19:00 oraz w soboty od 9:00 do 17:00. Zapraszamy!